Ambulanță veterinară

Hera’s Clinic Vet pune la dispoziția pacienților vizita la domiciliu prin intermediul ambulanței veterinare dotată cu echipament specific medical și medic veterinar.

Urgențe veterinare

Profesionalismul și dedicarea medicilor noștri sunt completate de aparatura medicală de ultimă generație care ne plasează printre clinicile veterinare de top din București.

Medicina preventivă

Medicina preventivă se aplică pentru prevenirea bolilor la care sunt predispuse animalele și pentru a menține starea de sănătate a acestora.

Programe de vaccinare

Medicii veterinari de la Hera’s Clinic Vet vor stabili programul de vaccinare potrivit fiecărui animal în parte. Este mai simplu să previi decat să tratezi! Optează pentru vaccinarea priodică a animalului la cele mai bune prețuri!

Înregistrare câini în RECS

În conformitate cu noua legislație, nu vei putea ieși cu animalul in spații publice decât dacă acesta este microcipat, înregistrat în RECS și vaccinat antirabic. Acest lucru se poate dovedi prin carnetul de sanatate eliberat de către Hera’s Clinic Vet.

Analize de laborator

Analizele de laborator sunt efectuate pentru pentru a obține un diagnostic rapid și pentru o intervenție eficientă. Hera’s Clinic Vet pune la dispoziție o gamă largă de analize de laborator pentru animalele de companie.

Microcipare animale

Microciparea animalelor de companie este obligatorie începând cu 1 Ianuarie 2012 în cazul în care vrei să te deplasezi alături de prietenul tău pe teritoriul Uniunii Europene sau al altor state.

Farmacie veterinară

Cabinetul veterinar Hera’s Clinic Vet dispune de o farmacie veterinară care pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse. Farmacia veterinară Hera’s Clinic Vet este ușor accesibilă și are program prelungit.